Christopher Steele stated that he cannot verify the documents released against Trump. According to a report by the website, they are not proven or disproven. In a court of law, a case like this gets thrown out. Yet, the allegations never fully disappear. Some say that the records released came out to do just that: to smear the Trump administration.

Christopher Steele, a former British intel agent, says the documents can’t be proven. Steele, 52, now heads a private intel firm called Orbis and comes out of London. According to Independent News, the documents created by Mr.

Steele came from Trump opposition. During the campaign, many documents floated through the hands of the government in an attempt to derail Trump. According to sources, the dossier, many believe, is a part of these documents.

Buzzfeed publishes the story without facts

Buzzfeed, a trendy web publication for millennials, is under fire this week. The publication admittedly published the story without any basis. Now, many have labeled Buzzfeed as "fake news." In the fake news spotlight, Buzzfeed stands by their decision to publish the reports. In the report, Buzzfeed claims that the sources are shady and there are errors in the documents.

Yet, despite the multitude of criticism, they still stand by their article and the author.

Along with Buzzfeed, CNN pushed the agenda as well. In a conference earlier this week, Trump condemned the two news agencies and called them out. Trump stated that their organizations are horrible, and coined them "fake news."

Tucker Carlson interview with one that defends Buzzfeed

In an interview on the Fox show, "Tucker Carlson Tonight," things were explosive.

Wednesday night, fireworks exploded as Tucker faced off with Mathew Ingram (Fortune Senior Writer). The editor supports the alleged false documents. Ingram stated that he would call the documents a "public service."

Carlson then asked the editor to confirm that a journalists job is to report on the facts. Ingram confirmed the statement, but still stands behind the documents.

Tucker said that publications publish articles that are not true, but not intentionally. According to Carlson, Buzzfeed intentionally published the document even though they knew they were false. Carlson accused the editor of not having standards.