Evidently, only two American citizens really know for sure what went on in a Moscow hotel room between Donald Trump and a pair of Russian prostitutes. One of them is Donald Trump, and the other is Maxine Waters. During an interview with Ali Velshi on MSNBC on Thursday, Rep. Maxine Waters insisted that the most sensational allegations made against Donald Trump in an unverified Russian 'secret dossier' are true-- without providing a scrap of evidence to support her claim.

Waters, who has repeatedly called for the impeachment of the president since Donald Trump took the oath of office, told Velshi that the allegations made against Trump in the so-called secret dossier need to be looked into in order to determine which parts are fact and which parts are fiction.

Sex rumors 'absolutely true,' insists Waters

However, when it comes to the most salacious allegations made in the Russian dossier-- the claim that Donald Trump hired prostitutes to urinate on a hotel bed at the Moscow Ritz-Carlton that had previously been slept in by Barack and Michelle Obama-- Waters is convinced that she knows what really transpired. "We already know that the part about the coverage they have on him with sex actions is supposed to be true," stated Waters. "They have said that that’s absolutely true. Some other things they kind of allude to."

The bold accusation appeared to have caught the MSNBC host off-guard. Velshi pointed out to the Democratic state representative from California that the allegations weren't true just because she believed them to be true.

"How are we all going to find out what is true and what isn’t true? Does it help that you think so?" inquired Velshi. "Unless you have information that we don't, that’s an allegation.”

Veracity of dossier questioned by most media outlets

On January 10, CNN first hinted at the existence of secret Russian memos allegedly compiled by a British intelligence officer, but warned that the information contained in the "secret dossier'' could not be verified.

Discuss this news on Eunomia

A number of other news outlets, ranging from Mother Jones to Newsweek, also cautioned that the allegations were unsubstantiated, while BuzzFeed editor-in-chief Ben Smith drew heavy criticism from the press for publishing the memos without a disclaimer. Smith defended his decision, stating, "Americans can make up their own minds".